no-img
وبیناو

جمع آوری اطلاعات صفحه 59 علوم ششم


وبیناو

ادامه مطلب

جمع آوری اطلاعات صفحه 59 علوم ششم
zip
آوریل 17, 2021
۲۰,۰۰۰ تومان

جمع آوری اطلاعات صفحه 59 علوم ششم


جمع آوری اطلاعات صفحه 59 علوم ششم

وقتی برف می بارد جاده ها سپیدپوش می شوند. در روزهای برفی جاده ها لیز و لغزنده هستند. همین لغزندگی جاده های برفی باعث تصادفات زیادی می شود. این تصادفات هم از رعایت نکردن نکات ایمنی در روزهای برفی هستند. در روزهای برفی باید نکات ایمنی را رعایت کرد مانند بستن زنجیر چرخ, رانندگی با سرعت پایین و ….
همچنین با پاشیدن نمک بر سطح جاده ها این لغزندگی را از بین می برند. و راهکارهای زیاد دیگری وجود دارد که در زمستان با رعایت آنها باعث شویم در حین رانندگی ماشین لیز نخورد.
در صفحه 59 کتاب علوم کلاس ششم از دانش آموز خواسته شده است که تحقیقی در مورد اینکه برای افزایش اصطکاک در روزهای برفی و سرنخوردن خودروها، چه کارهایی انجام می‌شود؟ آماده کند و به کلاس درس خود این تحقیق را گزارش دهد.
این امر باعث شد که همکاران ما  با تلاش فراوان تحقیق کاملی درباره این موضوع که شامل مواردی همچون: افزایش اصطکاک در روزهای برفی، سرنخوردن خودروها در روزهای برفی، نکات ایمنی لازم در روزهای برفی، انتخاب لاستیک مناسب در روزهای برفی، چگونگی ترمز گرفتن در روزهای برفی و… برای شما دانش آموز عزیز آماده کرده و برای انتشار گرفته شده است.

جهت دریافت

جواب جمع آوری اطلاعات صفحه 59 علوم ششم

به صورت ورد و پی دی اف، تکمیل شده، بدون نیاز تلیغات، قابل چاپ، همچنین قابل ویرایش و نمایش در انواع سیستم و موبایل از لینک زیر استفاده کنید.



موضوعات :
کلاس ششم

درباره نویسنده

nmg 21 نوشته در وبیناو دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.